Spørgsmål og svar

For at give dig som kunde den bedst mulige service, har vi på denne side samlet de almindeligste spørgsmål som vi får ind.

 

Finder du ikke svar på dit spørgsmål kontakt gerne vores Kundeservice.

 

Hvad er fragtomkostningen?

Vi leverer fragtfrit ved køb over 3.000,- ex. Moms til brofaste adresser i Danmark. Ved bestillinger under 3.000,- ex. Moms tilskrives fragtomkostningerne jf. nedenstående fragttabel. I de tilfælde momsen ikke er inkluderet i fragtprisen lægges momsen til. Fragtomkostningen regnes automatisk ud i din ordre. For nogle voluminøse produkter kan den fragt -baserede vægt afviger fra den virkelige vægt.

 

Fragtklasse 0-5 kg 85 kr
Fragtklasse 5-10 kg 105 kr
Fragtklasse 10-20 kg 160 kr
Fragtklasse 20-30 kg 210 kr
Fragtklasse 30-40 kg 265 kr
Fragtklasse 40-50 kg 315 kr
Fragtklasse 50-200 kg 475 kr
Fragtklasse 200-400 kg 710 kr
Fragtklasse 400-< kg 945 kr

Får man en kvittering på sin bestilling?

Ja, vi sender dig en kvittering til den opgivne email-adresse i form af en ordrebekræftelse. På ordrebekræftelsen kan du se hvad du har bestilt og om nogle af produkterne er restnoterede.

Findes alle varer på lager?

Oftest har vi varen på lager, men det kan ske at vi har udsolgt i visse produkter. Skulle dette sker sender vi lige så hurtigt varen er på lager igen.

Kan jeg fortryde mit køb?

1. Som internetkunde har du 14 dages fortrydelsesret efter levering. Er varen brugt beregner vi et fradrag i prisen svarende til værditabet på produktet ligesom fragtomkostninger også betales af dig. Bemærk der er andre regler for B2B-handel, altså handel mellem virksomheder (momsnumre).
2. Du skal kontakte os ved fortrydelse, så meddeler vi hvor varen skal sendes hen.
3. Du står som kunde for betaling af returfragten.
4. Ved anerkendt fortrydelse skal varen sendes retur i uanvendt stand, i original emballage. Varen
skal være ren og køreklar stand.
 5. Ved godkendt returnering sender vi dig pengene retur inden for 30 dage.

Mine varer var beskadigede ved leveringen, hvad gør jeg?

1. Undersøg din bestilling så hurtigt som muligt.
2. Gør indsigelse til chaufføren ved at noterer skaden på fragtbrevet.
3. Kvittér ALDRIG for et beskadiget produkt uden først at noterer skaden på fragtbrevet.
4. Fungerer produktet ikke, eller er den beskadiget, kontakt os så vi kan hjælpe dig.
5. Send ALDRIG produktet retur uden at have kontaktet, og aftalt det, med os.
6. Kontakt os så finder vi en adresse produktet skal sendes til, og vi finder en løsning på om / hvor produktet skal repareres, eller om varen skal ombyttes.

Hvad er åbningstiderne ved Kundeservice?

Under Kontakt os finder du vores åbningstider og alle kontaktoplysninger.

Kan jeg leje eller prøve et Kellfri produkt?

Nej, vi lejer ikke ud og vi har ikke maskiner til rådighed for afprøvning. Kontakt en af vores forhandlere, dem finder du på vores hjemmeside, under kundeservice.

Tager Kellfri noget i bytte?

Nej, vi bytter ikke noget ind.

Hvor lang tid tager det at få svar på en mail?

Vi ønsker at give vores kunder en ordentlig service og vores mål er at besvare alle mails indenfor 24 timer i hverdagene, det kan tage lidt længere over en weekend eller helligdage.

Jeg har et spørgsmål som jeg ikke kan finde svar på her?

Kontakt venligst Kundeservice på telefon 7690 2100 eller skriv en mail til info@kellfri.dk, for at få svar på dit spørgsmål.